T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
ŞİRVAN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI PERSONEL ALIM İLANI
Siirt İli Şirvan İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığında aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca aşağıda belirtilen esaslar dahilinde 2 (İKİ) SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ (SYİG) istihdam edilecektir.
İstenilen İş Gücü Süresi: Daimi (6 ay deneme süresi)
1 – PERSONEL ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER
A) GENEL ŞARTLAR
1 – Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2 – Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3 – 18 yaşını bitirmiş olmak ve son başvuru tarihi itibariyle 35 yaşını doldurmamış olmak,
4 – Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya askerlik hizmetinden muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi olmamak,
5 – Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6 – Türk Ceza Kanununun 53’üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile, kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile, devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sınırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
7– Adli sicil kaydı bulunmamak,
8 – Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorunu veya akıl hastalığı bulunmamak.
B) ÖZEL ŞARTLAR
Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı İçin Aranan Özel Şartlar:
a. Üniversitelerin lisans düzeyindeki Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim, Sosyal Hizmetler Bölümü veya İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinden mezun olmak,
b. Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi ( ÖSYM ) tarafından 2018 veya 2019 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak,
c. Personel alım ilanı kararının Vakıf Mütevelli Heyetince alındığı tarih itibariyle (08.11.2019) Siirt İli Şirvan İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak,
d. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, öğrenmeye ve sürekli gelişime açık olmak,
e. Ofis programlarını iyi derecede kullanıyor olmak,
f. Tercihen muhasebe bilgisine sahip olmak,
g. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı, seyahat engeli bulunmamak,
h. İş tanımlarında belirtilen nitelikleri taşıyor olmak,
ı. En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanıyor olmak,
2– SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLENDİRME
a. Başvuru;23.12.2019 /06.01.2020 tarihleri arasında https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/Login.aspx adresinde mesai bitimine kadar (saat17:00) yapılabilecektir. Bu tarihten sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
b. Mülakata girmeye hak kazanan adayların listesi 07.01.2020 tarihinde Şirvan SYDV’ nin ilan panosu ve Şirvan Kaymakamlığı Web Sitesinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup adaylara ayrıca tebliğ yapılmayacaktır.
c. Başvuru sonucunda mülakata girmeye hak kazanan adaylar, istenen belgelerin aslını göstererek bir fotokopisini 10.01.2020 tarihi saat 17.00’ye kadar Şirvan İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Bürosuna teslim edilecektir.
d. Mülakat 14.01.2020 tarih saat 10:00 ’da Şirvan Kaymakamlığı Makam Odası veya kaymakamlık toplantı salonunda yapılacaktır.
e. Başvuru sırasında kurumumuz tarafından istenen belgeler incelendikten sonra eksik belgesi bulunan veya aranan nitelikleri taşımayan adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.
f. Gerçeğe aykırı beyanda bulunan adayların müracaatları kabul edilmeyecek ve haklarında genel hükümlere göre yasal işlem başlatılacaktır.
g. Mülakat sonuçları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti kararından sonra ilan edilecektir.
h. Vakfımız personel alıp almamakta veya ilana çıkılan personelin bir kısmını almakta serbesttir.
ı. Yerleşmeye hak kazanan adaylarla, Genel Müdürlük onayı alındıktan sonra sözleşme imzalanacaktır.
Not: Mülakat sınavında başarılı olan ilgililerin sözleşme imzalamaları ve işe başlama tarihleri için SYDGM ‘den görüş istenecek olup, onay alındıktan sonra Bütünleşik Sosyal Yardım Hizmetleri Bilgi Sistemi üzerinden gerekli işlemler yapılacaktır.
3 – MÜLAKATA GİRMEYE HAK KAZANAN ADAYLARDAN İSTENECEK OLAN BELGELER
Mülakata Girecek Adayların Vakıf Müdürlüğüne Teslim Etmeleri Gereken Belgeler
a. Özgeçmiş, varsa iş deneyim belgesi
b. Nüfus cüzdanı fotokopisi ve nüfus kayıt örneği
c. KPSS sonuç belgesi (Başvuruda kullanılan sınav yılına ait puan)
d. Diploma veya mezuniyet belgesi
e. Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi
f. Adli Sicil Kaydı
g. 4 adet fotoğraf
h. B Sınıfı Sürücü Belgesi
i. Varsa Bilgisayar Sertifikası
j. Çalışmaya engel olmayacağını gösteren sağlık raporu (mülakat kararından sonra istenecektir)
k- İkametgah Belgesi
4 – DİĞER HUSUSLAR
a. Sözleşmeli personel ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb) nakil talebinde bulunamazlar.
b. Atamaları yapılmayan adayların başvuru evrakı yerleştirme sonucundan itibaren 15 gün içinde aday tarafından talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre sonrası yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır.
5 – BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, YERLEŞTİRME SONUÇLARININ DUYURULMASI VE ATAMALARIN YAPILMASI
a. Personelin işe alınması Mütevelli Heyet kararı ve Genel Müdürlüğümüzce sistem üzerinden işe alım koşullarının uygunluğunun kontrolü ile yapılır.
b. KPSS şartı bulunan kadrolar için vakıflara ilk defa istihdam edilecek personele yönelik Mütevelli Heyeti kararı ile ilana çıkılır. İlan sonucunda alınacak personel sayısının 5 (beş) katı kadar kişi geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve mülakata çağrılır.
c. Mülakat vakıf mütevelli heyet üyeleri arasından oluşturulan mülakat heyeti tarafından, genel kültür, genel yetenek, branş alanı, vakıf iş ve işlemleri vb. hakkında sözlü sorular şeklinde yapılacak, adaylar değerlendirilirken vakıf görevlileri ile ilgili olarak kişilik özellikleri, liyakat, uygun biçimde giyinme, kendini ifade etme yeteneği, algılama yeteneği, özgüven, bilgilerini aktarabilme becerisi vb. gibi özellikler dikkate alınacaktır. Mülakat sonucunda her adaya 100 puan üzerinden mülakat puanı verilecektir. KPSS ve mülakat puanları ortalaması en yüksek adaydan başlayarak işe alım sıralaması oluşturulacaktır.
d. Mülakat neticesinde yeterli görünen aday için EK(VI) personel işe giriş formu doldurularak sonuç sistem üzerinden genel müdürlüğe bildirilir. Yapılan kontrol neticesinde genel müdürlük tarafından işe alım koşullarını taşıdığı tespit edilen kişi sistem üzerinden vakfa bildirilir ve işe başlatılır.
e. Vakıfların belirli ve belirsiz süreli işlerinde görevlendirilecek personel ile ilgili EK-(III/A), EK-(III/B), EK-(III/C) ‘de yer alan sözleşme örneği kullanılarak sözleşme yapılır.
f. Belirsiz ve belirli süreli sözleşme yapılan personele ilişkin işlemler vakıf insan kaynakları modülü üzerinden vakıfça yapılır. Girilen bilgiler vakıf hizmetleri daire başkanlığınca kontrol ve takip edilir.
Memiş İNAN
Kaymakam
Vakıf Başkanı